Ne ítélj, hogy ne ítéltess!

Ugye másokat első ránézésre megítélni nagyon csúnya dolog? De mi van, ha ez a reakciónk független attól, hogy meg akarjuk-e tenni vagy sem? Hiszen a testbeszéd jelentőségének felismerése és az erkölcsi értékek elterjedése között van egy kis időbeli eltérés…

Tovább olvasom »

Ez a félős bácsi!

Vajon 500-nál kevesebb vagy több arckifejezésű LEGO-figurával játszhatnak e legnagyobb fanok? Serkenti vagy gátolja a fantáziát, hogy egy sárga bábu-fejen két mimikai jelzés is látható? És mi köze az egésznek a testbeszédhez??

Tovább olvasom »

Cicerók és Cicerinák (2019)

A sikeres konferenciaszereplés titkait ígérte az idei esemény, mely ismét a Digital Hungary szervezésében került megrendezésre. Személyes és céges brand építése; a színpadon elhangzott üzenetek célba érésének titkai; előadói humorstílus és még sok más hasznos tipp hangzott el a Cicerók és Cicerinák színpadán.

Tovább olvasom »

Undor-tudomány

Beszűkülő tekintet, felhúzott orrcimpák, megemelt felsőajak – lehet kisgyermeki reakció az ebédre tálalt brokkolira vagy egy felnőtt mimikai jelzése, ami felkavarodó gyomorral közös jelenségként kíséri valami rendkívül gusztustalan dolog megpillantását. Testbeszédünk undorra utaló jelzése valójában ennél sokkal nagyobb jelentőséggel bír, méghozzá fajunk fennmaradásának szempontjából..

Tovább olvasom »

TESTBESZÉD ÉS ÜGYFÉLKEZELÉS

Van egy-egy pozíciónak személyiségjegyekre vonatkozó ígérete az ügyfelek felé? Például, hogy aki panaszokkal foglalkozik, az türelmes; aki értékesít, az pedig kimagasló kompetenciával bír a szakterületén? Ha igen, akkor az ügyfélkezelésben összpontosul minden: nyitottság, jó szándék, szakértelem, empátia. Csupa olyan tulajdonság, amelynek meglétét legalább annyira felismeri egy ügyfél, mint amennyire megérzi a hiányát. És mindkét esetben a testbeszéd lesz a katalizátor.

Tovább olvasom »