INSPIRÁLÓ VEZETŐKNEK

Üzleti partnerek szemében a kivételes lehetőség, részvényesek számára a biztos megvalósulás, a beosztottak életében a támogatás és bizalom képviselőjévé válhat az a menedzser, aki kommunikációjában mindezt képviselni is tudja. Egy hatékony, emberközpontú vezető a szervezet valódi motorjaként működik és fellépésében ezt ugyanolyan hitelességgel képviseli a cég piaci környezete felé, mint befelé – tudván, hogy az így megépített bizalomtéglák képezik alapját a vállalat sikerének csakúgy rövid, mint hosszú távon.

Ebből a megközelítésből egyetlen fontos bejelentés, akármelyik vezetői üzenet, de bármely beosztottnak adott visszajelzés is meghatároz. Az inspiráló vezetői kommunikáció készsége pedig szó szerint – akár a munkavállalók lojalitása, akár befektetői reakciók hozadéka által – kézzel foghatóvá teszi az eredményeket.

A programot azoknak a vezetőknek ajánlom, akik tisztában vannak megnyilvánulásaik szervezeti jelentőségével és szívesen dolgoznak mindennapi működésükbe ültetett technikák tapasztalataira támaszkodva. A lépcsőzetes építkezés ebben a formában a külön erre dedikált időmennyiség helyett a menedzser munkaóráiba „csempészve” valósul meg.

Érintett témák:

  • Vezetői karakter
  • Célokat támogató belső szereplők
  • Kommunikációs bizalomtéglák
  • Vezetői erőhatások
  • Stratégiai kommunikáció
  • Motiváció és inspiráció
  • Mit mond a státusz, mit közvetít a hierarchia?
  • Kommunikáció stratégiai partnerek felé
  • Kommunikáció a munkavállalók felé
  • Nyilvános megszólalások (konferenciák, szakértői előadások, televíziós vagy pod cast szereplés, videós anyag rögzítése…)
  • Státuszok, meetingek, egy-per-egyek
  • Értő figyelem és aktív hallgatás
  • Visszajelzések adása, elismerés és kritika
  • Menedzseri tilalomfa
  • Érvek harca
  • Változások bejelentése és kritikus üzenetek átadása

Legfrissebb bejegyzéseim

HIBAJELENTÉS

„Tudod, hogy működik a szoftverfejlesztés?” – kérdezi Leonard az Agymenők