TESTBESZÉD ÚTMUTATÓK

HIDAT ÉPÍTESZ AZ EMBEREKHEZ VAGY FALAT HÚZOL MAGAD KÖRÉ?​

TESTBESZÉD A MINDENNAPOK SORÁN

A hatás, amit másokra gyakorolsz lefordítható azokra az érzésekre és érzelmekre, amit magad után hagysz. Ha az emberek jól érzik magukat a társaságodban, akkor veled lenni élményt jelent a számukra, amit újra át akarnak majd élni. És a karizmatikusnak tartott emberek nem csak színpadon vagy kamerák előtt, de hétköznapi helyzetekben is pontosan ilyen „embermágnes-ként” működnek. De akkor ez most a kisugárzásról, a karakterről vagy a testbeszédről szól inkább?

TESTBESZÉD ÉS ÜGYFÉLKEZELÉS

Van egy-egy pozíciónak személyiségjegyekre vonatkozó ígérete az ügyfelek felé? Például, hogy aki panaszokkal foglalkozik, az türelmes; aki értékesít, az pedig kimagasló kompetenciával bír a szakterületén? Ha igen, akkor az ügyfélkezelésben összpontosul minden: nyitottság, jó szándék, szakértelem, empátia. Csupa olyan tulajdonság, amelynek meglétét legalább annyira felismeri egy ügyfél, mint amennyire megérzi a hiányát. És mindkét esetben a testbeszéd lesz a katalizátor.

ELŐADÓI TESTBESZÉD
A személyes márka építéséhez ma már szinte elengedhetetlen a színpadi jelenlét – legyen szó céges prezentációról, szakmai konferenciákról vagy TEDx-es rendezvényekről. Az előadótérre lépve azonban a legtöbben képtelenek nyugodtan, magabiztosan és hitelesen képviselni magukat. Ha a színpad felemel, reflektorfénybe kerülünk és tekintetek kereszttüzében állva testbeszédünk is megváltozik. Na, de ki mondja meg, hogy mit mutasson az előadó? És mit néz szívesen a közönség?



TERVEZZÜK MEG EGYÜTT A TE HATÁSODAT IS!

en_USEnglish
en_USEnglish